Cherish Delight

Welkom op mijn blog!! Hier zal ik regelmatig wat creaties van mij showen. De foto hieronder is genomen tijdens mijn vakantie naar Thailand en zal regelmatig veranderen. Dit is Kanchanaburi, de beroemde spoorwegbrug.

joseph and the amazing technicolor dreamcoat maart 7, 2009

Filed under: Berichten — Yvonne van Kersen @ 11:39 pm

DSC02095.JPG Tijden geleden ben ik met de kids naar joseph geweest. Super vrolijke musical met nummers in allerlei stijjlen. Het is ook geen lange musical, voor en na de pauze, net geen 50 minuten. Na afloop wilde joseph ( Freek Bartels) wel even het programma boek van Tycho en Carlijn signeren.

Daarna nog even op de foto met Mathijs ( die ook mee had gedaan aan de zoektocht naar joseph). Hij speelt een van de broers.

DSC02098.JPG

groetjes Yvonne

 

Geef een reactie

