Cherish Delight

Welkom op mijn blog!! Hier zal ik regelmatig wat creaties van mij showen. De foto hieronder is genomen tijdens mijn vakantie naar Thailand en zal regelmatig veranderen. Dit is Kanchanaburi, de beroemde spoorwegbrug.

School augustus 30, 2007

Filed under: Geen categorie — Yvonne van Kersen @ 4:07 pm

school2.jpg 

Er is een nieuwe uitdaging: Gothic Arches challenge, met dit keer als thema School. Met al mijn frustraties over de oude school van de kinderen heb ik me hierin compleet kunnen uitleven. Dit is mijn grungy/Gothic kaart.

Achtergrond: peeling paint techniek, stempel: Stampotique.

There is a new challenge: Gothic Arches challenge, with theme School. With al my frustrations with the old school of my kids, i used this to create this grungy/gothic card.

Background: Peeling paint technique Stamp: Stampotique

 

4 Responses to “School”

  1. Myriame Says:

    Mooie Arch, waar men goed je frustratie in terug vind.
    Maar ik vind de Arch wel heel mooi.

  2. Linda M Says:

    COOL! Great display of emotion here.

  3. Sija Says:

    Heel mooi en je gevoelens heb je heel goed tot uitging gebracht.

  4. Dymphie Says:

    Fraaie grunge Yvonne 🙂


Geef een reactie

