Cherish Delight

Welkom op mijn blog!! Hier zal ik regelmatig wat creaties van mij showen. De foto hieronder is genomen tijdens mijn vakantie naar Thailand en zal regelmatig veranderen. Dit is Kanchanaburi, de beroemde spoorwegbrug.

Summer augustus 23, 2007

Filed under: Geen categorie — Yvonne van Kersen @ 12:56 pm

summer

Op de site van Hermine staat een uitdaging. Hermine heeft een prachtige achtergrond gemaakt en de bedoeling is dat je daar zelf een kaart mee maakt.

Ik heb de achtergrond twee maal geprint op normaal en foto papier en gedeeltes door de cuttlebug gehaald en er verder een scrapkaart mee gemaakt. De stempel is van Stamps Happen, ingekleurd met mijn nieuwe colorsoft potloden van Derwent.

On the side from Hermine there is a challenge running, you can use a beautiful background she made and made there a card with.

i have printed the background twice, on normal and photopaper, and used the cuttlebug on some pieces. then i made a scrapcard using a stamp from Stamps happen and Derwent colorsoft pencils.

 

2 Responses to “Summer”

  1. Hermine Says:

    Het is werkelijk een prachtige kaart geworden met schitterende details erop. Dank je wel voor het meespelen.


Geef een reactie

