Cherish Delight

Welkom op mijn blog!! Hier zal ik regelmatig wat creaties van mij showen. De foto hieronder is genomen tijdens mijn vakantie naar Thailand en zal regelmatig veranderen. Dit is Kanchanaburi, de beroemde spoorwegbrug.

China Girls augustus 23, 2007

Filed under: Geen categorie — Yvonne van Kersen @ 1:30 pm

china-girls.jpg 

 Met Dani  R. had ik een persoonlijke swap afgepsroken van 3 connected ATC’s.

Ik heb gebruik gemaakt van Alcoholinkt, Gesso, Glimmermist , Achtergrondstempel van Viva las vegas, embossingpoeder goud. Plaatjes van Chinese schilderijen, coins van club scrap en lint. In werkelijkheid zit er over de achtergrond een prachtige lichtroze, blauwe gloed wat juist zorgt voor een mysterieus effect. het geheel is ook veel pastelachtiger als op de foto overkomt.

With Dani R. i have decided to trade a connected ATC of 3.

I used alcoholinkt, Gesso, Glimmermist, backgroundstamp from Viva las Vegas, embossingpowder gold, Pictures of Chinese paintings, coins from Club scrap en some cord. The glimmermist gives it a beautiful light pink and blue shine, so that it becomes mysteries. Also are the colors in real much more pastel.

 

Geef een reactie

