Cherish Delight

Welkom op mijn blog!! Hier zal ik regelmatig wat creaties van mij showen. De foto hieronder is genomen tijdens mijn vakantie naar Thailand en zal regelmatig veranderen. Dit is Kanchanaburi, de beroemde spoorwegbrug.

Grungy girls augustus 10, 2007

Filed under: Geen categorie — Yvonne van Kersen @ 4:37 pm

Grungy girls

This week theme for the  wednesday stamper  is free, so i took this grungy card that i made yesterday for a workshop Alcoholinkt. I used  the methode from Hermine Koster as written in the Art specially.

Het thema van de wednesday stamper is vrij, daarom heb ik deze kaart gebruikt die ik gisteren heb gemaakt voor een workshop Alcoholinkt. Ik heb de methode gevolgd die Hermine Koster bedacht heeft en tevens  beschrijft in de Art specially.

 

4 Responses to “Grungy girls”

  1. Rein Says:

    Mooie grungy kaart!

  2. Dymphie Says:

    Heel goed gelukt Yvonne!

  3. Heel mooi geworden,

    gr Anja


Geef een reactie

